Första advent


Åh nu är det äntligen "jul", eller ja.. allt som har med jul att göra är numera tillåtet!! Hihi.
Idag har vi tänt första ljuset och det är så mysigt!
Det är även julskyltning idag, men det blev så att jag stannar hemma. Familjen beger sig till staden efter träningen och min rygg är ond och det är för tungt för att jag ska känna att jag ska orka med allt det där.
Och det var så länge sen jag var på julskyltningen!! SÅ egentligen skulle jag vilja dit.

Inatt blev det klent med sömn, dock fick jag sovmorgon, så klev upp vid 9 och kände mig pigg. Nu börjar "piggheten" avta och man ska ta och vila i soffan.
Så jobbigt att inte ha nån ork och att man ska behöva ha ont. Visst, jag har ju inte direkt haft ont under graviditeten utan det har mest kommit nu dom sista dagarna, men ändå. Jobbigt att ha det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0