Gnäll


Åh nu är det inte lätt att vara jag. Vette tusan om jag gjort för mycket idag. Men slut är man, och samtidigt är man rastlös. Det är väl som att vara förlamad och ha fulla sinnet i bruk, minus ork.

Ont överallt och jag tror fan jag lagt på mig 100 kilo bara på en dag för nu är allt tungt, tungt, tungt, tung och jobbigt, jobbigt, jobbigt och man har ont, ont , ont överallt. ( inte den slags smärta som man längtar efter dock), utan typiska gravidsymtom.

Tog en sväng med Nelly och insåg att fasen vad ryggen börjar ta stryk, man måste spänna varje liten muskel som är baktill, eftersom muskulaturen framtill inte längre existerar, eller åtminstonde inte ger något effekt.
Som tur är ska jag få massage av mitt hjärta.

Nu ska man kika på Rikard sjöberg följt av idol.. till detta.. ja.. då måste jag väl införa lite onyttigt godis! Går ju inte tänka på figuren i min situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0