Huga


Tråkigare dag får man leta efter. Jag vet inte om jag ska däcka i soffan eller vara aktiv. Fick iallafall en bra natts sömn.. sov ändå till 20 över 10!!! Skönt.
Har hållt på och plockat lite och haft starka tankar på att inskaffa ett nytt skaft till vår mopp.
Den förra gick av mitt i action av någon anledning.. och det vore skönt att få göra riktigt rent, inte bara dammsuga. Men bilen är ändå borta på parkeringen.. vilket betyder att jag måste klä på mig, gå dit... köra på affären, handla, sätta mig i bilen, köra hem, parkera och köra hela vägen hem. Jag vet inte om jag orkar det eller ej än. Måste fundera ett slag till.

Galet.. man vet inte om man orkar eller inte orkar. Dagens ilandsproblem. Eventuellt kan det tänkas att man fraktar bort lite kartonger också.. om inte annat bör vi göra det imorgon. Vore skönt att få det gjort.
Man ska ju vila nu.. VILA VILA VILA. Men det är svårt när det är vissa saker man borde göra för att få ro i kroppen.. sen mår jag ju bättre och jag har ju bara vilat, vilat, vilat och vilat i flera dagar pga sjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0