In my head, tralalala!


Oj vad dagen går fort alltså!! Har iofs lyxat till dagen/ eftermiddagen med pannkakor, massor av simpsons i soffan och sömn. Så det kanske inte är såå konstigt att dagen bara rullat iväg.
Har dock hunnit boka tid med banken igen... åh underbart att äga lägenhet alltså. På ett år så har värdet gått upp.. och det är ju bara en värdering.. skulle man sälja.. ja.. då kan man lägga till en hel drös med siffror.

Den här veckan har maken lov, vilket innebär att jag har han varje kväll hela veckan!Han som annars alltid jobbar kvällar.. så här snackas det lyx mina vänner!
Idag är det för övrigt exakt 3 veckor kvar till BF!! Så det är nära, men i min värld går allt i slowmo. Jag har varit gravid i en evighet. Så här längtas det extra mycket nu när man vet att man är så nära. Men jag tycker det är galet jobbigt att inte veta när det sker... fast det kanske skulle vara jobbigare?
Ingen aning... men mina dagar går ut på att känna, vänta och längta på att något ska hända. Visst har jag ett rikt och givande liv för tillfället;)? Föressten, nu har jag en deoderant jag kan använda utan att spy! Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0