Inte en chans!!


Fy tusan!Kollar på 16 and pregnant och flickan mer eller mindre är tvingad att adoptera bort barnet och till slut går hon med på att göra det.
Alltså, det finns inte i min värld att göra något sådant! Tänk att gå i 9 månader och vänta och vänta för att till slut komma in på förlossningen och föda ett litet barn.. för att sen ge bort den..
Neä, usch och fy vad hemskt!

Visst det finns vissa som verkligen borde adoptera bort sina barn som inte är lämpliga.. men jag vettefan om jag anser att man är en dålig morsa bara för att man är 16 år och INTE tillsammans med pappan.

Idag fick jag veta att senast den 10 December så har vi vår bebis. EN EVIGHET HÖRRNI!!
Men det är såklart om vi blir tvungen att gå över... 18 dagar efter Bf.. shiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
Men vi får ju som sagt hålla tummarna.. på nått vis har jag en känsla av att den lille kommer innan veckans slut.. eller det kanske bara är dessa förhoppningar??
Men det kändes hur som helst förbaskat skönt att få ett sista datum då som sätter igång mig.
För på nått vis så är det skönt att veta att det faktiskt kommer att komma något från den här klumpiga magen.. och jag är inte bara fet och klumpig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0