Julbestyr


Idag fick jag klartecken från mitt hjärta att stryka julgardiner!! Åhh såmysigt det blev!! I år kör jag lite annorlunda, bruna gardiner i vardagsrummet och våra stjärnor.... för jag var ju TVUNGEN att sätta dit stjärnorna också.. så att man verkligen kunde se att det var jul.. hihi. Och det vart så varmt och mysigt!
Sovrummet är också pimpat, och även där var julstjärnan tvungen att åka upp..för inte kan man vara utan en fönsterlampa där helst plötsligt! hihi.
I köket sitter ett par gardiner uppe.. men jag tycker inte att det känns rätt...
Ska testa en annan variant imorgon och se om jag blir nöjd. Nu är det för mycke vitt och för lite värme, sån där härlig julvärme.
Sen har vi ett rum kvar, och jag ska se vad man ska hitta på för gardiner dit och stryka. Egentligen skulle vi behöva nya julgardiner, men inget som är prio ett i dagens läge, utan det får väntas till eventuellt nästa år.


            

Så jag vill inte påstå att vi julpyntar för fulla muggar utan gör lite lagomt.. gardiner och lite belysning bara.
Julen är ju SÅ mycket mer!! Så man är inte färdig med julbestyren bara för att fönsterpimpningen dragit igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0