Kaffet kokar..


.. Och det känns som en underbar dag!! Vaknade av att en snygg karl lägger sig bredvid mig,pussar mig och är gó! Därefter kliver jag upp och inser att jag sluppit sprungit tusen gånger på toaletten under natten för att snyta mig. Jag är fortfarande lite snuvig , men det är klart mycket bättre. Locken jag haft för öronen har även släppt en del och jag anser att både lukt och smaksinnet kommit tillbaka mer.
Jag har sovit kanonbra inatt och mår ganska bra idag.. pigg med mindre förkylning!



Nu ordnas det med frukosten medan karln är ute på promenad med lill frallan. Och jag hoppas att den positiva känslan kan hålla i sig hela dagen! För jag har verkligen haft dåliga dagar den senaste tiden. Och jag har varit sjuk på tok för länge!! Verkligen inte rekommenderat att vara hög gravid och förkyld.. eller sjuk.

Och ja.. idag är det 1 dag kvar till Bf. Hur känns det?.. Ja.. det känns som om ingenting kommer att hända. Jag försöker sluta med förhoppningarna och försöker ställa in mig på att gå till 10 December och bli igångsatt. Och jag vill varken gå så länge eller bli igångsatt.
Jag vill väcka karln ifrån sängen, eller ringa han på jobbet... eller på något sätt behöva kontakta han.. berätta för han att NU är det på gång. Klocka värkar och sen åka in tillsammans! DET vill jag. Inte få en tid för att läkarna ska sätta igång mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0