Lilla söta fröken fräken


Gud vad jag har varit duktig idag!! Det verkar föressten mest som att jag är sjuk i hosta och lite hängig. Var så svårt att veta hur jag mådde imorse egentligen.. men allt efter dagen gick så har jag upptäckt mina problem.
Idag hann vi med storhandling.. och gah.. jag hatar att älskart!
Det är så grymt segt att fylla vagnen med allt man behöver för att sen behöva släpa upp påsarna och i sin tur packa in allt i kyl, frys och skafferi.
Men är det inte en härlig känsla efteråt så säg!!
Underbart att ha allt hemma.. massa go saker och nyttigheter.. massa valmöjligheter när det kommer till mat och fika och ja allt!



Ikväll har jag gjort dom första matlådorna...5 stycken blev det, samt gjort hemmagjorda köttbullar. Tanken är att lite färdig mat i frysen ska underlätta då lillen kommit, eftersom man inte har den blekaste om hur dagarna kommer te sig. Så säkrast att ha lite färdig mat i frysen som bara går att värma när tiden inte finns men då hungern visar sig.
Finns orken ska jag göra lite fler matlådor imorgon.. som sagt.. enkelhet!
Och förhoppningsvis så mår jag ännu bättre imorgon, eller rent ut sagt är 100% frisk igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0