Men då!


Har legat och vilat mestadels av dagen, och smart nog lyckades jag somna mellan typ 6-8... hur fasen ska man då lyckas somna till natten?
Neä, de kanske inte är några problem.
Dock vaknade man som en död zoombie och kände sig precis lika kass som man gör på mornarna när man är sjuk. Nu har det hunnit "lagt sig".. men jag kruvar mig för helgen.
Det ser mörkt ut gällande madrass åkning för min del.. och leka i snön och ha det härligt. För promenaderna med lilla skruttan har inte direkt varit givande.. snarare dödande för kropp och själ.
Och visst, det kommer fler tillfällen att leka i snön, vintrarna håller ju i sig några månader, men snart är ju bebisen här också.
Sen har jag ju inga täckbyxor, men vad fasen det skulle nog gått och ordna på något vis.


Huvva.. helt död i skallen.. hängig tant..
man ska väl vila lite mer...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0