Morgonmys


Man är redan uppe.. man är lite små trött, men att somna om nu skulle vara en omöjlighet. Välbekant sover man som en jävla åsna som gravid. Drömmer om olika tecken på att förlossningen startar och vaknar hela tiden för att om möblera denna enorma fasad. Oavsett otaliga vändningar ( som måste ske i vaket tillstånd ) så ligger man inte speciellt bra.
Det positiva idag var att klockan var omkring 06.20 när jag vaknade, vilket innebar att jag SLAPP tvinga mig själv ner i säng för att somna.

                                          

Nu sitter jag istället med en nybryggd kopp kaffe och har tänt lite ljus. Åh jag verkligen ÄLSKAR detta mörker! Och jag vet att man kan njuta av detta myset ändå fram till 8-9 tiden då ljuset börjar komma.
Tycker även att det är galet skönt att ta första promenaden med vovven innan en massa människor och bilar yrar runt på gatorna.. nu är det bara lugnt och skönt!



                                       21 dagar kvar ? 3 dagar kvar till Bf!

Kommentarer
Postat av: stolt mamma

du måste slänga upp en bild hanna inna de är dags..

en sista bild =D

2010-11-19 @ 09:45:17
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0