Musse


Hur kommer det sig att jag lyckats glömma att lyssna på musik?
Klart, radio och tvn är ju igång för det mesta och Vh1- Smack, bra musik kanal. Men min musik!!

Radio spelar ju bara en massa skit.."nya, heta låtar" som man kan utantill efter en dag och som spelas om och om och om igen. Fy fan. Man får spatt!!
Har precis varit ute med sessan och kom på, IPOD! Satte på mig och gick. Nu är jag hemma men fortsätter att lyssna på min ljuva musik för den är ju så bra. Ja.. min musikstil alltså hehe.

Man blir så glad av musik och gud vad låtar kan väcka minnen till liv!
Man blir dans och sjung sugen.. och ja.. här sitter jag och sjunger lite Midnight oil för tillfället.
Och eftersom hörlurarna fyller öronen.. ja.. så hör jag inte hur det hela låter. Men bebis i magen och Nelly får sig en ljuvlig konsert!


Ojoj vad jag spelade sönder denna låt för några år sen! Och visst, den är sjukt bra! Går väl inte annat än älska helt enkelt


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0