Mvc



Gud så lugn man blir efter man varit på möte med barnmorskan. Dock har jag ingenting att vara orolig för.. men man är väl det ibland ändå.. det hör lixom till.
Allt såg som vanligt bra ut.. alla värden osv är precis som dom ska! Nu verkar vågen stannat av.. inga fler kilon på den sen senaste gången.

Idag är mannen fortfarande sjuk och jag tar hand om stackaren och pumpar i han the och honung, varm mjölk och honung.. ja ni vet .. allt sånt där snusk som är så förbaskat äckligt men galet bra för sjuklingar...
och det värsta han vet, superkuren!! Men... här hemma är det jag som bestämmer.. och han vill bli frisk och jag vill också att han ska må bra såklart!.. Så han får lyda hihi.

Imorgon ska man iväg på kalas igen, roligt roligt! Helt sjukt hur fort åren går.. 2 år ska den där lilla flickan bli!

Neä, nu ska jag ta och trixa och fixa lite innan fredagsmyset äger rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0