Mys!


Jag kan lätt konstatera att vi har det mysigaste hemmet i Lugnvik! Man vaknar och omges av underbart ljus från alla rum, adventsljusstakar och julstjärnor!! Hur underbart som helst! Inte direkt många som börjat juldekorera i Lugnvik, Men då är det väl inte så många som antingen ska vara höggravid och fortfarande otymplig-orkeslös, föda barn eller vara en precis nybliven mamma när fenomenet egentligen äger rum.

På nått vis så tror jag att bebis kommer att komma 26-27. Och jag hoppas jag har rätt. Man har inte så mycket mer än gissningar kvar just nu!
De enda jag vore lite ledsen i ögat över är om jag måste bli igångsatt. Jag tror hellre att jag går 19 dagar och får möjlighet att berätta för Ubbe att det händer, höra av oss till alla.. än att få ett utsatt datum 18 dagar efter Bf.
Men jag vet att man inte kan bestämma alla scenarion i livet , och det är att gilla läget. Men lite önskedrömmar får man ju ha!!
Jag trodde inte att den lille skulle komma på just beräknade datumet. Och nu har jag som sagt slutat att  hoppas, hoppas, hoppas.. utan tänker bort det hela och hoppas att det får han att komma ut.
Idag blir det nog en lugnare dag än igår, men inget bestämt än. Ska se till att ha planer varje dag så att jag har nått att se framemot varje kväll, INTE , hoppas att han kanske kommer utan se framemot en fika eller annat trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0