Ny vecka


Helgen har gått på tok för fort! Jag vet inte vad man har gjort. Jag lever i en egen bubbla som inte ger någon som helst lycka. HAHA! Okej, det var att överdriva.
Idag är det precis en vecka sen vi skulle haft en liten bebis hos oss. Visst, jag är ändå glad att vi hann ha Simon hos oss en helg innan bebisen kom och att vi slapp avbryta helgen för att åka in till förlossningen.
Men det är så förbaskat lesamt det här.

Hur ska man egentligen spendera dagarna när man inte har någon ork? Det finns inte så mycket mer att göra än att ligga i soffan och ta det lugnt egentligen.
Och man blir LESS på att ta det lugnt hela tiden.
Idag tänkte jag ta fram dammsugaren, och jag intalar mig att det är sista gången på länge för att bebisen kommer idag/ikväll/inatt/imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0