Så galet trist!


Åh det finns inge tråkigare än att vara sjuk. Speciellt inte när man måste vara själv och ta hand om sig. Man behöver någon som tycker lite synd om en, lagar mat och gör iordning te.
Idag har jag oturen att gubben skulle på utbildning innan jobbet så han försvann tidigt imorse och kommer inte ses förrän imorgon bitti.
Det är så dumt när man är sjuk... jag mår som sämst på mornarna och kvällarna.. medan jag på eftermiddagarna kan må relativt bra. Men jag vet att man ändå ska ta det lugnt, för där finns boven.. börjar man göra grejer då.. då blir man väl sjuk i en evighet. Imorse hade jag även ont i halsen.. men det värsta har försvunnit.. men jag är som en zombie.

Jag hoppas att jag mår bättre imorgon så jag kan få ut något av helgen. Helt underbart med snön!! ÄLSKAR att det är riktig snö! Visst, mer kommer att komma och fler tillfällen kommer att komma, men jag skulle vilja bege mig ut och leka i snön i helgen.. är ju lixom aningen roligare när man är ute med barn ju.
MEN jag får väl inteha några direkta förhoppningar, utan se till att bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0