Sicken dag!


Idag är första dagen på en evighet som jag faktiskt gjort något! Var iväg och grattade syrran, åt tårta, drack kaffe och tjattrade.. mysigt att träffa folk igen! Var även bjuden på middag, vilket var supergott! Så jag har i princip gjort något hela dagen!  Visst nu är jag slut, mest troligt för att jag sov så förbannat dåligt inatt.. det var OMÖJLIGT att somna.. spelade ingen roll var eller hur jag låg.. om jag såg på film eller inte.. ja..
men till slut gick det! Inte många timmar dock.
Men då vet jag att natten kommer erbjuda bättre sömn, vilket förhoppningsvis resulterar i en piggare morgondag.
Förkylningen är inne på sista knäppen nu. Snuvan finns kvar, men det fortgår precis som det ska, man mår bättre och bättre!
Imorgon hoppas jag att energin finns så att jag orkar ta och städa lägenheten.. dammsugaren skulle behöva ta sig en omgång.. så hoppas, hoppas!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0