Tada

             
Ännu en dag har snart gått. Fick trevligt sällskap imorse! Men gud vad jag gått och blivit morgontrött. Jag hade lätt kunnat legat där någon timma till. Hur skönt som helst!
Har ordnat med lite försäkringskasse samtal och a-kasse samtal idag, suck!!
Gud vad less jag är att jag bytte a-kassa.. vad strulit saker och ting kan vara.
Sen KAN JAG INTE för allt i världen förstå.. hur man kan få så olika svar från olika personer från samma arbetsplats? Ska inte varje människa som arbetar på ett ställe veta och kunna samma saker? Helt sjukt. Så det jag trodde skulle bli ett samtal blev bra många fler. För efter varje samtal var jag tvungen att göra ett nytt.
Till slut kom jag fram till en kvinna som verkade KUNNA sitt jobb. Istället för att sväva ut om alla tänkbara problem och lösningar så hade hon faktiskt en VETTIG, en som kan hjälpa mig med det problem jag behövde hjälp med. Hör och häpna... kvinnan jobbade på försäkringskassan!!
Och eftersom min nya a-kassa stänger så satans tidigt så måste jag ringa upp dom imorgon.. och jag ber till gud att dom inte ska se några problem gällande denna väldigt lätta, logiska och i MINA öron väldigt rätta lösning! För isåfall är problemet ur världen!

Inatt jobbat älsklingen natt så man får sova själv. Trist å sova själv! Har så galet förbaskat ont i skulderbladen/ övre ryggen. Vettefan vad jag hittat på... skulle behöva timvis med massage!
Och eftersom jag har en del ärenden jag vill få ur världen så hoppas jag faktiskt att lillen kan stanna i magen åtminstonde till imorgon, så man kan lösa allt INNAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0