Tjoflöjt


Har varit och uträttat en del ärenden så man är väl ganska slut. Eller ja.. jag var slut när jag vaknade.
Ringde till den där förbaskade a-kassan... alltså Kommunal.. vem fan vill vara medlem hos kommunal. Mindre kompetent personal har jag aldrig stött på.
Som tur var så skulle nu DOM kontakta min gamla a-kassa för att få dom där totalt oförståeliga uppgifterna. Så jag hoppas motta ett samtal inom närmsta timmen för att få klarhet.
Som situationen ser ut nu, bönar jag och ber om att aldrig, aldrig behöva ha med kommunals a-kassa att göra!
Fy fan, hur klarar sig dom stackarna som måste få sina pengar genom dom???

Idag har jag hängt upp 2 julapelsiner, luktar gott!
Har även planerat inför helgen då pepparkakshuset ska göras. Och det är julskyltning och annat som sker.
På Lördag ska man iväg på rajtantajtan en sväng.
Men jag hoppas ändå att det inte blir av något utav det.. utan att vi istället intagit läget på BB eller är på förlossningen. Vilket är en självklarhet!
Och det vore ju lättsammare om bebis kunde komma inatt och inte i helgen eftersom det är Simon helg.. och jaaaa, jag vet, det är inga problem. Alla vet att bebis kan komma närsomhelst och att allt löser sig.
Men man måste ju få tänka lite praktiskt också.

Neä, nu ska man väl göra nått eller ingenting och hoppas att man kan få ett givande liv snart = B E B I S!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0