Vecka 39

 

                     Du är i vecka 39.
                     Du har gått 38 fulla veckor och 0 fulla dagar (v38+0).
                     Du är i 9:e kalendermånaden.
                     Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
                     Du är i trimester tre.
                     Beräknat förlossningsdatum Mån 22 nov 2010
                     Du har 13 dagar kvar till beräknad förlossning.

Usch , tror man inte att dagen skulle starta i katastrof. Usch vilken dålig start. Tur att jag har den absolut bästa mannen i hela, hela världen! Man ska inte bli upprörd och orolig för saker och ting.. men ibland är det svårt.

Om jag har påstått att jag varit less innan så är det verkligen INGET emot för vad jag är nu.. och längtar!! Sömnen är ännu värre än innan. I 2 nätter har jag mer eller mindre legat sömnlös från 1 på natten. Jag har vaknat , haft svårt att somna om.. sovit en stund och ja, cirkeln har gått runt. Och jag har inte direkt varit trött när jag vaknat heller.. så vem är inte redo för barn nu så säg;)?
Och eftersom sömnen blivit sämre så är jag mer trött på dagarna såklart.
Men livet just nu går till mesta del ut på att känna, vänta och längta efter att något ska hända.. och gå över tiden blir bara mindre och mindre aktuellt i mina ögon, MEN något man får räkna med KAN hända.. och då mina vänner.. kommer denna kvinnan inte vara speciellt glad.

                                      


                  


Kommentarer
Postat av: stolt mamma

åhh vilken mage =)

men nu är det nära Hanan!

spännande =D

2010-11-11 @ 20:38:32
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Postat av: hanna

Hihi jo, imorgon tror jag att det är 11 dagar kvar till bf.. så det är väl max 3 veckor kvar tills den lille är här^^

2010-11-11 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0