Vecka 41


                                    

           

                   




                              


Så nu har man "gått över tiden" för oss vanliga människor. Enligt erfaret folk så är vi på Bf+2. Enligt vår synpunkt har vi alltså gått över tänka tiden som var för 2 dagar sen.
Enligt dom kunniga har man gått över tiden när man PASSERAR vecka 42. Det vill säga bf+14...
Dock är jag inte lika less nu som jag var för någon vecka sen. Det kan ha och göra med att jag var sjuk och varken, kunde eller orkade göra någonting.


Nu är det svårt att inse att vi faktiskt kommer att ha en liten med oss snart. Det har varit så självklart, men för tillfället så känns det overkligt. Kan ha och göra med att man inte känner av något. Men det kan ju ändras fort!
Svårt att veta NÄR denna ändring ska ske bara.
Men just nu har jag ju en del jag ska göra, så han lär väl ploppa ut nu, bara för att det "inte passar".
Och visst fan skulle man bli glad, men då måste man ju skjuta upp problemen och det tycker jag inte om. Jag vill bli kvitt det så fort som möjligt så man slipper ägna tanke och energi på det.




                           
                   

Kommentarer
Postat av: stolt mamma

shiiit vilken mage Hanna =)

är det inte tungt?

Men jätte fin, nu är det närsomheslt du får din bebis.

All lycka till er !!

2010-11-25 @ 21:04:06
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Postat av: hanna

Hihi jo det är det, tungt och jobbigt.

Ja, det är man verkligen glad för och man hoppas att det inte är så många dagar kvar!

2010-11-26 @ 13:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0