Vinter


Men var det inte UNDERBART att vakna idag så säg!!
Alldeles vitt ute och tacka gud att snön fortfarande är kvar!! Det är så galet mysigt och jag får ny energi.. snart är det jul! Och snart kan man ta på sig vinterkläder och plumsa runt i snön!

Nu sitter man här med tända ljus.. Mmm luktar underbart!! Älskar verkligen lukt ljus och ljus ifrån ljuspartyn- Gah!! Det är orgasm för alla sinnen! Så fastän mörkret inte riktigt fallit så är några ljus tända.. och jag skulle egentligen vilja dra en veva med dammsugaren.. men vet inte om jag riktigt har lusten för tillfället.

Karln sitter och kikar på fotboll... nått som inte hör till mina sysslor. Jag och sport går bara hand i hand om jag har en stor skål chips och någon kall.. annars kan skitet bli begravd från min åsyn.
Visst är det bra att dela intressen med den man älskar, men det är lika viktigt att ha egna sysslor/ intressen man kan ägna sig åt.. och sport ja.. visst en NHL match live eller annat annorlunda kan även en icke-sport-fantast som jag gå med på och klart jag skulle skrika och ha skoj.. men i sin helhet är sport något som inte riktigt faller mig i smaken.

Snart ska man få sig lite besök också!

Sen GÅÅÅRRR de inge annat än att längta och vänta och längta och vänta tills nått ska hända! Fan.. jag vill ha ut bebis! Jag vet att vi inte gått 40 veckor än. men vatusan..vi är ju redo för han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0