Hur kommer det sig?


Att just JAG har det så förbannat bra??
Jag har världens bästa liv, Punkt!

Lillmannen sover nu.. och otroligt nog har hans helt underbara sömnvanor hållt i sig bra länge. Han har sovit bra ändå sen han kom, men nu, nu sover han helt utomordentligt bra!
Första natt turen sover han 6 timmar- i streck! Någon gång har det även blivit 7 timmar (!!) men det hör till ovanligheterna. Och detta gör han i SIN egen säng.
Vid något tillfälle sover han redan när han dimper ner, men för det mesta läggs han där när man ser att John blund börjar komma.
Måste vara så att han kompenserar för att han kom ut så sent, hihi.

Och jag hoppas att det håller i sig i all evighet.
Och visst.. jag ÖNSKAR att detta beteende kunde te sig liiiiiiiiiiiiiiiiiite senare. Eftersom man själv inte hoppar i säng kring 8 utan snarare 11-12, vilket inte ger en själv 6-7 sammanhängande sömn, MEN där har man sig själv att skylla eftersom man vet om läget.
Men man får åtminstonde 3 timmar i streck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0