Man borde

Egentligen vara trött..men det är jag INTE! Jisses, man är ganska pigg på kvällarna av nån anledning.
Imorse fick jag ioförsig sovmorgon! Och det är inte fy skam!
Lillkillen håller i dom goda vanorna och ger en 3-6 timmar sammanhängande sömn på nätterna och är lättsam i mina ögon.
Nu har jag nattat snyggingen och hoppas man blir trött så man får sig sömn inför morgondagens bravader.

Nu har jag gått och blivit göra galen och rastlös! ÄNTLIGEN är jag nästan återställd!! Nu vill jag göra saker! Jag är less på att inte göra nått.. det har jag gjort mycket senaste tiden... hög gravid trött/slut/orkeslös och första tiden med lillen. Men nu tycker jag att jag har börjat få in lite rutin på kalaset och vill träffa folk och göra saker.. och hör och häpna energin börjar komma tillbaka!!
Jag kan gå och sitta utan problem.. dock har man job att göra med bålen... men det stärks ju varje dag och snart kommer man vara stark och klara allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0