Överstimulerad bebis?


Ja, små bebisar är inte lätta.. eller jo det är dom. Men man VILL ju så gärna pussa sönder dom och krama dom nån stopp! Men serdu det går inte!! Och snacka med små trollen, sjunga och finnas i deras blickfång.
MEN här är det bara att inse- Walter vill inte se mig, höra mig, känna mig varje vaket ögonblick. Det hela slutar bara med att lilleman är vaken för länge och blir grinig.
Men det är ju så svårt å låta bli.

Sen hur kul ser det ut att ligga i ett babygym i babysittern eller på en filt och ja glo in i väggen, taket eller någon annan möbel??
JO HANNA!!!
Det är as spännande för en liten, liten kille som endast funnits i denna värld i 6 veckor!
Han har varit vaken en hel del idag.. och ja.. jag tror att jag lyckats hållt han vaken så att säga genom att varit där för mycket. Fan, ska skärpa mig. Men hur lätt är det att INTE titta på ett sånt litet charmtroll när han ligger och tittar på en.. studerar en... och INTE ge ett leende och smälla av " Meeeen va du är söt!.." "..Mamma älskar dig.." "..Ojojoj!!" ETC.. listan kan göras lång. Och detta är svååååååååååårt!
Men. Jag ska. Från och med nu. Han är ju en sån nöjd liten rackare och säger alltid till när något är fel. Så klart att han ska få ligga och kolla på dessa väggar,tak, möbler och saker.. han älskar´t för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0