Wohoo!


Idag var man hos Magda  Boch hade det mys. Alltid lika trevligt att ses!Hos dom såg jag även en våg och det kliades i hela kroppen.. jag klev på.. och ooppps! Endast 3,6 eller 2,6 mamma/gravidkilon kvar tills jag är där jag startade. Dvs innan lille mannen dök in i magen. Och det genom att göra... ingenting alls.
Skönt! Och nu framöver kommer man ju vara mer aktiv och ut med barnvagnen, så det där kommer ´nog inte vara så svårt att bli av med.

I helgen blir det stugan med mamms och papps!Kommer ju sakna ihjäl mig efter mannen med tanke på att man haft varandra nu i snart 5 veckor. Men på måndag börjar han jobba och jag börjar ett "ensamt" liv som hemmafru.... vad säger jag? Hemma mamma!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Å Hanna de e alltid så otroligt roligt att träffa er!!!! Oline grinade stort efter Simon när ni farit (gulligt =)



Jag tror att du klarar hemma-mamma grejen perfekt!!



STÖRSTA KRAMEN!!!

2011-01-06 @ 21:07:07
URL: http://knottensfundering.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0